سهرالليالي
منتدى سهرالليالى ♥♥ .... أحلى منتدى
مرحبا بك ....عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائها اهلا بك فى اسره منتدى ......... 🌺 سهرالليالى
احلامنا البسيطه لازم تجرى فى دمنا علشان نقدرنعيش ونحقق حلمنا♥♥.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

سهرالليالي
منتدى سهرالليالى ♥♥ .... أحلى منتدى
مرحبا بك ....عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائها اهلا بك فى اسره منتدى ......... 🌺 سهرالليالى
احلامنا البسيطه لازم تجرى فى دمنا علشان نقدرنعيش ونحقق حلمنا♥♥.
سهرالليالي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
السارق والمسروق من الثلاثاء مايو 10, 2022 12:26 amمحمد السحرى
الى كوفيد 19 كرونا الجمعة أبريل 01, 2022 12:27 amمحمد السحرى
من وحى حبك الخميس مارس 31, 2022 11:54 pmمحمد السحرى
أعجاز علمى فى سورة الكهفالسبت يناير 29, 2022 6:58 pmسهرالليالي
الزمالك فى الجولالثلاثاء سبتمبر 28, 2021 10:49 pmمحمد السحرى
םבםב ﷺ صلوا عليه وسلموا تسليما ﷺ ✿الثلاثاء فبراير 23, 2021 8:42 pmسهرالليالي
البرجر...............اعرفى ازاى تعمليه ف البيتالإثنين ديسمبر 28, 2020 8:25 pmساره
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
2108 المساهمات
1238 المساهمات
1109 المساهمات
1042 المساهمات
906 المساهمات
880 المساهمات
868 المساهمات
839 المساهمات
778 المساهمات
638 المساهمات
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 7 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 7 زائر

لا أحد

مُعاينة اللائحة بأكملها

اسراء
اسراء
مشرف
مشرف
اوسمه : شابووووووه للستات 47426732hu6
انثى
تاريخ الميلاد : 10/02/1989
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : روعه
تقييم : 73

شابووووووه للستات Empty شابووووووه للستات

الإثنين سبتمبر 29, 2014 9:39 am
يوميات زوجه ...تصحى من النوم من الفجر تصلى تدخلى تنامى تانى انتى بتهزرى صح يالا بسرعه حطى الغسيل ف الغساله تعالى تعالى بس رايحه فين تانى حضرى جدول العيال واعملى السندوتشات روحى صحى العيال فطريهم لبسيهم نزليهم تحت عشان الباص مستنيهم دا ان مكنش انتى الى هتروحى تودى خلاص العيال راحوا المدرسه روحى بسرعه ع الشبابيك افتحيها عشان تهوى البيت فتحتى خلاص اجرى باه بسرعه صحى جوزك واعمليله فطارك ودورى ع فرده الشراب الضايعه واكوى القميص خلاص نزل رايحه فين ياماما بس انتى نسيتى الغسيل الى اتغسل روحى بسرعه انشرى نشرتى جرى ع المطبخ طلعى الاكل الى هتعمليه من التلاجه وبسرعه كده اغسلى الحاجات الى فطرتى فيها خلصتى غسيل الاطباق روحى باه ع الشبابيك اقفليها عشان الدبان كده هيدخل روحى باه وضبى الاوض وامسحى الارض انتى هتعدى انتى بتهزرى وقت الغدا ورجوع عيالك قرب روحى بسرعه اعملى الغدا الا العيال ميلاقوش اكل واوعى تنسى السلطه والطحينه العيال جم خلاص دا ان مكنش انتى برضوا الى روحتى جنتيهم يالا دخليهم يستحموا ولا شطفيهم كده واسمعى احلى رغى ياماما الاستيكه ضاعت ياماما زميلى ضايقنى يالا باه الغدا حطيه وطبقك الى بيكون فيه 3 و4 معالق وتستحمليهم جوزك وعيالك يروحوا يناموا رايحه فين بس تعالى هتنامى ولا ايه روحى اغسلى اكل الغدا وامسحى واكنس المطبخ ووضبى كام حاجه كده اتكركبت واتصلى بحماتك اطمنى عليها ومامتك واخواتك تسالى عليهم خلصتى يالا روحى صحى العيال عشان الواجبات تعمليها معاهم وتسمعى ف جدول الضرب وتحفظى فى انجليزى وتفهمى فى دراسات خلصتوا يالا روحى بسرعه البسى عشان ف نادى لازم تروحيه معاهم عشان الكاراتيه خلصى النادى وروحى جرى عشان لازم يكون فى حاجه حلوه تتاكل وانتى بتعملى الحاجه الحلوه جهزى للعشا معاهم خلصتى خلاص طب يالا ياشطوره ع المطبخ تغسلى اكل العشا . خلصتى خلاص روحى نيمى العيال لحد ماتطلع عينك خلصتى خلاص اخيرااا لا طبعا لسه ياحلوه ف حاجه جوزك عايز يكلمك فيها هتنامى وترتاحى اخيراااا لا طبعا لازم تروحى تطمنى ع العيال الاول خلاص حطيتى راسك ع المخده الساعه 12 بليل ابتدى باه فى التفكير ف حماده الى مش عاجبك مستواه وفى رشا الى حاسه انها سخنه واكل بكره ياترى هيكون ايه وفى شكلك الى باه مش عاجبك ولا جسمك الى تخن الخ الخ الخ الساعه بقت 1 الحقى نامى بسرعه عشان هتصحى 5 عشان نفس اليوم هيتعاد تاانى بكل سلطانه وبابا غنوجه وكمان زياده فى ايام بيكون فيها عوازمات وواجبات وزيارات ودكاتره ويرجعوا يقولوا اعدين فى البيت مريحين . فعلا شابووووووه للستات

شابووووووه للستات 458113
اسراء
اسراء
مشرف
مشرف
اوسمه : شابووووووه للستات 47426732hu6
انثى
تاريخ الميلاد : 10/02/1989
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : روعه
تقييم : 73

شابووووووه للستات Empty رد: شابووووووه للستات

الإثنين سبتمبر 29, 2014 9:40 am
هل يحبني الله ...؟ راودني هذا السؤال ..!!؟؟ فتذكرت !!!! أن محبة الله تعالي لعباده تأتي لأسباب و أوصاف ذكرها في كتابه الكريم , قلبتها في ذاكرتي لأعرض نفسي عليها , علّي أجد لسؤالي جواباً , فوجدت انه يحب المتقين و لا أجرؤ أن أحسب نفسي منهم , و وجدت أنه يحب الصابرين فتذكرت قلة صبري , و وجدته يحب المجاهدين فتنبهت لكسلي و قلة حيلتي , وجدته يحب المحسنين و ما أبعدني عن هذه , حينها توقفت عن متابعة البحث خشية ألّا أجد في نفسي شيئاً يحبني الله لأجله , و تفحصت أعمالي فإذا أكثرها ممزوج بالفتور و الشوائب و الذنوب جرت دمعتي ندمًا علي ما فرطت في جنب الله , خطر لي قوله تعالي
(إن الله يحب التوابين ) كأنني للتوّ فهمت أنها لي و لأمثالي !! فأخذت أتمتم :
أستغفر الله و أتوب اليه , أستغفر الله و أتوب اليه , أستغفر الله و أتوب اليه , لا اله الاّ أنت سبحانك إني كنت من الظالمين , لعلي أدخل في أحبابه ....